Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 26 maj 2011

Smårädd

Är ute sent och ger kaninerna mat. De vill inte ha! Vafalls, vad är nu detta? Det är mörkt ute. Och så slår mig tanken att det kan vara nåt de är rädda för..? En VARG kanske? Man har ju tydligen sett varg i länet. Jag bli nästan arg på mig själv, att denna primitiva rädsla dyker upp, jag som påstått att jag inte skulle vara rädd om det fanns fler vargar. Är rädslan för varg så starkt rotad i folksjälen trots allt?
Det är ju vansinne. Och så springer jag snabbt in i huset igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar