Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 10 april 2011

Mysko

Mysteriet tätnar kring de döda kaninungarna. Vid dubbelkontroll av uppfödaren visade det sig att båda två är honor trots allt. Men vi har haft dem 6 veckor och ungarna ligger i magen en månad! Hur är detta möjligt??
Min just nu starkaste teori är att, tro det eller ej, en HARE måste typ ha HOPPAT in i uteburen när den inte haft locket på nån timme ibland, "gjort sitt" och sen HOPPAT ut ur buren igen??
Hur skulle det annars ha hänt?
Ena kaninen var på rymmen sammanlagt en kvart, inte kan det ha hänt då?
Jungfrufödsel är mer osannolikt. Och det heter nåt speciellt, teorin att av två möjliga men rätt omöjliga alternativ är det mest sannolika oftast sant.. Hänger ni med??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar