Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 18 mars 2011

Sacco


Som en barbapapa ligger den nu på golvet, vid TV:n -Saccosäcken. Rosa, riktigt chockrosa. Köpte den på Blocket idag. Något med den påminner om ett barnprogram på 70-talet: Urcellen Ellen med Lena T. Hansson som urcellen. De pratade häromdagen på radio om det programmet, det var någon som varit rädd för Ellen. Jag tyckte det var rätt skoj, jag, det där programmet..
Ja, inte är det någon vacker syn, speciellt inte ihop med den röda soffan, men oj, oj, vad den blev uppskattad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar