Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 31 mars 2011

Fullt upp

Grannen räfsar mödosamt bort mossa i sin gräsmatta. Rabatterna är svarta av öppen jord utan ogräs. Vad tänker han när han tittar på vår tomt?
Vår egen tomt som för tillfället känns som en blandning av återvinningscentral, nöjesfält och lantbruk.
Sandlådan med tusen prylar, gungställningen, cykelstället med cyklarna, diverse krukor här och där, leksaker och kaninburar, för tillfället en med och en utan kaniner. Och mitt i härligheten en skottkärra med spån, halm och kaninbajs från städning av buren. Och det regnar..
Men snart är det helg! Dags att ordna en bättre kompost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar