Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 12 mars 2011

Bebis?


Ja, detta är då ingen liten bebis längre.. Och jag kommer ingen vart. Nu är han förkyld och har feber och då är det fullt pådrag igen eftersom han inte vill äta någon mat..
Snart, snart ska jag sluta! Jag blir ju inte ens smal av att amma så här länge.

2 kommentarer:

  1. Du får ta med dig Signe och så får ni åka hit en helg Robban inte jobbar. Då har han ju inte tillgång och dessutom vore det trevligt :D

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade varit toppen! Får fundera på en västkust-tur framåt våren, har ju en kompis i Kungsbacka också, kanske hade kunnat hälsa på både er och henne!

    SvaraRadera