Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 27 februari 2011

Finbesök och fådda fynd




På fredagen blev jag hastigt utslängd från ett möte på jobbet när jag efter en stunds vånda erkände att jag mådde illa. Som skållade råttor skingrades kollegorna och jag lommade ut till bilen och åkte hem.
Tillfället att bli magsjuk var synnerligen dåligt eftersom ett par av mina kompisar från högskolan med barn skulle komma senare på kvällen.
Illamåendet blev dock inte sämre så besöket kunde komma som planerat.
I korthet: igår var vi på lekland inne i Kalmar och idag har vi fikat i Gårdby.
Sonen bevakade sina leksaker hårt hela helgen.
Fynden som farmor idag hittade på loppis hade han säkert inte heller lånat ut.. Mycket tjusig, leksaken med Nicke Nyfiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar