Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 8 januari 2011

Ledigt




Mannen är för en gångs skull ledig tre hela dagar i sträck. Igår var vi på IKEA och sen skruvades det sittbänk med förvaring. Men inte räckte det. Man vänder ryggen till och så plötsligt idag börjar han bearbeta dörrkarmen med en kofot. Detta följs av ett väldigt sågande och så är plötsligt halva väggen borta..
Vi har planerat att öppna upp denna vägg. Jag hade dock inte tänk att det skulle ske idag, medan det att riset kokar och sittbänken bara är halvfärdig..
Sonen tyckte det hela var mycket underhållande. Det vara bara sågen som väsnades lite väl mycket för hans smak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar