Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 9 december 2010

Sweet dreams

När det gäller drömtydning är man bäst på det själv har jag läst någongång. Alltså när det gäller ens egna drömmar. Jag drömde i natt att man hade hittat en liten gullig bebis. Eftersom jag fortfarande ammade erbjöd jag det hungriga, till synes föräldrarlösa lilla barnet mina tjänster. Och då blev barnet en rätt stor råtta.
I drömmar reagerar man ju inte alltid som man hade gjort i verkliga livet och även om det var lite konstigt så var det ändå inget exceptionellt med detta. Men sen när jag väl skulle till att amma, då var ju den där snipiga lilla munnen med gnagartänder inget vidare att behöva bjuda till.
Själv är alltså bäste dräng när det gäller drömtydning. Jag tolkar det hela till att jag inte längre är speciellt förtjust i att amma. Så var det sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar