Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 17 december 2010

Bi

På säljannonserna i dagens tidning säljs "Bitidningar" från åren 1982-2005 (eller nåt sånt). Är detta ett skrivfel och det ska vara "Biltidningar"? Vilka bilar handlar det om i så fall? Eller är det en tidning om/för bisexuella? Visste den breda allmänheten ens vad det var 1982? Jo, kanske, det var väl då någongång som HIV-viruset, då kallat HTLV3 dök upp i media..? Eller är det helt enkelt en tidning om bin och biodling? Oavsett så tycker jag det verkar lite väl trist att plöja så många tidningar inom samma ämne. Undrar också om någon kommer ringa och fråga vad som gäller i annonsen egentligen..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar