Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 25 augusti 2010

Torka håret


Rolig bild som togs för någon månad sedan. Dottern undrade ivrigt vad det var för nåt, hårtorken hon hittade i badrummet. Tänka sig att vi hade en RIKTIG hårtork hemma, inte bara de rosa i plast som är till dockorna.
Hon har alltså aldrig sett mig använda den, och hon är fyra år..
Men med tanke på hur dockan ser ut i håret kanske det lika bra att låta den vara i fortsättningen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar