Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 18 juli 2010

Tredje gången gillt



Så har vi då varit på sommarens tredje bröllop, mannen och jag. Denna gång med båda ungarna. Det var mannens ena syster som gifte sig. Vigsel på Marinmuseet i Karlskrona och efterföljande middag på en ö strax utanför Stumholmen. Mycket fin vigsel och trevlig middag.
Resten av helgen har spenderats på Ronneby Brunn där vi firat min svärmors 60-årsdag.
Dottern badade som vanligt mycket och visade mer än gärna sin skraja morsa hur man åkte de olika rutschkanorna i badlandet..
Idag passade jag på att gå en sväng på den stora loppmarknaden i Brunnsparken. Där var omöjligt att inte köpa nåt och det blev en barbiedocka, en barbiehäst, två tröjor till dottern, en bok om lilla sjöjungfrun samt bokmärken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar