Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 2 juli 2010

Konstigt

Konstigast idag (ingen speciell rangordning):
1. Tysk familjefar på stranden som varken hade ölmage eller tajta tangabadbyxor. (Yes, jag har massor av fördomar!)
2. Massor av döda små fiskar i vattnet vid badstranden. Somliga stendöda, andra halvdöda. Varför undrar jag..
3. Att marknadsgodiset faktiskt var jättegott! (Brukar mest äta lite "för att")
4. Att det åkt säkert flera hundra motorcyklar förbi vårt hus. (MC-träff)
5. Att det, innan midsommar, så omdiskuterade priset på jordgubbar nu är nere i 15 (!) kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar