Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 28 juni 2010

Ett stort steg

13 månader gammal, på sommarens hittills varmaste dag, lär sig sonen ordentligt en av de saker som gör människan unik: att gå på två ben. Vi är väl i och för sig en av få arter som HAR endast två ben. Sonen tog sina första steg för en månad sedan, men har varit så försiktig, så försiktig. Men så idag går han plötsligt flera steg och visar att balansen är rätt hygglig ändå. Ett stort steg för en liten människa!

1 kommentar:

  1. Vilken underbar liten gående Julius med ett bubblande språk! Emma,Farmor och Farfar.

    SvaraRadera