Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 23 maj 2010

Premiär


Igår tog dottern årets första dopp i havet och idag var det dags för ännu en premiär, nu för sonen. En cykeltur! På med hjälmen och sen bar det av till ett mysigt lantcafé på behagligt cykelavstånd från oss. Det gnölades kanske en minut först, men sen gick det fint! Barnens farfar cyklade med och bredvid sonen vilket underlättade det hela. Farfar är en stor favorit hos båda barnen.
På caféet säljs hantverk av olika slag och jag köpte en ny mössa till sonen, kunde inte låta bli, han var så söt i den. Den är på gränsen till för liten dock, upptäckte jag hemma. Men för priset av blott 35 kronor är det OK. Bäst att föreviga den så länge den passar! Kanske ett kort att sätta in i tidningen nu när han snart fyller 1 år..?

1 kommentar: