Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 26 maj 2010

Lekland


Idag har jag och barnen varit på ett lekland i Kalmar. Fyra timmars lekande tog på krafterna och dottern somnade utmattad tidigt på kvällen. Sonen höll igång ytterligare en timme, han somnade ju på vägen hem i bilen på eftermiddagen och tog väl igen sig lite då. Han sover annars bara en gång per dag sen flera månader tillbaka och brukar somna tidigt han också.
Leo himself dök upp efter flera timmars väntande på leklandet. Dottern och kompisen kramade lejonet flera gånger, men sonen blev rädd och grät skräckslaget vid synen av den håriga besten. Egentligen en normalare reaktion kan tyckas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar