Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 6 maj 2010

Lite crazy

Lite "Wild and Crazy" i vardagen:
Att koka SPAGETTI, och inte ris, till resterna av kinagrytan från igår.
Att även idag strunta i att plantera om försådda växter och krukväxter. Fast det redan är maj månad!
Att faktiskt SLÄNGA udda strumpor och vantar. Trots att man riskerar att hitta den andra hälften i paret om ett tag.
Sist men inte minst, att våga slänga gamla teckningar och halvtrasigt pyssel. Faran finns att anklagelserna kommer redan i eftermiddag när detta eventuellt uppdagas. "Har DU SLÄNGT den?!"
Take a walk on the wild side.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar