Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 18 april 2010

Skylten


En STOR skylt pryder sin plats mitt i smeten uti Kalmare stad. I en gatukorsning där man ofta stämmer träff. Det är en reklamskylt för mannens företag och det är VI på bilden! Jag kunde idag, när jag ändå var i Kalmar, inte motstå frestelsen att åka och titta. Drog med dottern som klagade på att det var låååångt att gå (ca 300 meter).
Skylten är en av 10 just nu runtom i Kalmar och i Färjestaden, bl.a. vid busshållplatser. Vårt porträtt är med på 4 av dem. Bilden är fantastiskt bra, så jag är faktiskt STOLT! Jag måste erkänna detta. Jante till trots.

2 kommentarer: