Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 10 april 2010

Hett hett hett


Tänk att det kan vara så roligt att elda?! Högen av trädgårdsavfall hade nu vuxit sig tillräckligt stor för att tuttas på tyckte mannen och skred igår till verket.
Man kunde nästan ta på upphetsningen i luften, så roligt skulle det bli!
Finns det en liten pyroman i en del människor som aldrig får blomma ut ordentligt?
På mitt jobb finns en kille som jobbar med naturvårdsbränning. Mannen skulle nog svimma av avund om han visste vilka stora bränder den killen får vakta.

Och nej, det har inte brunnit i stugans fasad. Den ska målas brun, längre än så här har vi inte hunnit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar