Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 20 mars 2010

Tutte


Den stora ballongen från ÖB hade igår krymp rejält. Dottern gillade INTE detta och klagade högljutt. Svårt att förklara att ballonger blir så. Och "nej, vi kan inte blåsa upp den igen".
Hittade den här tingesten nyss. Att en ballong kan se ut så är en nyhet även för mig. Ful som stryk. Som en punkterad silikontutte. (Inte för att jag sett nån direkt, jag gissar.)
Kanske bäst att gömma undan den eller slänga innan tredje världskriget bryter ut.

1 kommentar:

  1. Ja, ballonger och tuttar. Luften går ur så småningom. Bara att gilla läget. :P

    SvaraRadera