Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 3 mars 2010

Strålande tider


Barnens faster E. håller i Kalmars första grupp av Ministrålarna. I dagens tidning kom reportaget från första gången. Dottern är med på bild, så även jag själv. Jag sparar på sånt här. Är det fånigt kanske? Inte vet jag. Tänker mig att dottern och sonen kan tycka det är kul när de blir äldre. Tänk vad roligt det hade varit att ha sånt kvar från när man själv var liten!
Solen strålar från en klarblå himmel idag och på nyhetsmorgon pratar man om fuskbyggare och att solkrämer inte skyddar från Malignt Melanom. Är detta verkligen nåt nytt? Ja, solen har ju knappt visat sig denna vinter, men skiner nu och har faktiskt gjort det några dagar. Alltså en härlig nyhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar