Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 25 mars 2010

Så gott han kan del 2

Nu går det i rasande fart. För knappt två veckor sedan började sonen krypa. Igår började han gå lite, lite i sidleds. Liten man gör så gott han kan. Snuvan till trots. Eftersom bebisar tycker nya färdigheter ska övas hela tiden (och tur är ju det!) är soffan full av "snigelspår" efter en snorig näsa som ihop med resten av sonen, ideligen draaaaar sig upp över sofftyget. Tillsammans med glitter från dotterns glitterpennor glittrar soffan nu i takt med vårsolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar