Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 11 mars 2010

Lycka


"Smutsiga barn är lyckliga barn." Heter det så? I så fall hämtade jag idag en alldeles överlycklig dotter från dagis. Själv var jag väl inte direkt överförtjust över sandblandningen som var spridd över alla kläder inklusive ansiktet och på mössan.
Hemma upptäckte dottern CYKELN som smält fram ur nån snöhög. Det blev ett kärt återseende och hon blev om möjligt ännu lyckligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar