Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 9 mars 2010

Han kryper!

Första gången sonen kryper över golvet är härmed förevigat. Det som tillslut lockar iväg honom är lite otippat dammsugaren. I söndags tog han typ ett skutt och nu kryper han på riktigt. Att det är fantastiskt normalt att en bebis börjar krypa gör det inte mindre fantastiskt. Nu inleds snart en tid av nej-sägning längre än en mandatperiod.

2 kommentarer:

  1. Å vad gulligt vad duktig han är!
    Emma

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar film att se-alltid lika spännande med bloggen.Det borde stå i tidningen nu när prinsen kryper.kul kul tycker farmorKramar

    SvaraRadera