Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 18 mars 2010

Ett litet troll


Idag bar det av till frisören med dottern. Där våfflades det och sprayades rosa och glitter så det stod härliga till. En mycket glad och nöjd liten tjej steg ut därifrån. Undrar om det kommer dröja tills hon vill bada och tvätta håret nu..? Själv tycker jag det kan räcka att visa upp håret på dagis imorgon, sen får det vara bra med de rosa ränderna på trollungen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar