Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 25 februari 2010

Bröllopsfoto


Innan tidningen hamnar i pappersinsamlingen: Vårt ena bröllopskort användes i annons för mannens företag nu i lördags. Det var i en "Bröllopsbilaga" till tidningen. Närmre än så kommer jag aldrig en modellkarriär!
Bilden är tagen av mannens lillebror som är fotograf. Egentligen fotar han mest för exempelvis tidningar och företag och är inte porträttfotograf, men jag är så himla nöjd med våra bilder, så det är extra roligt att de kan "användas" till något också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar