Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 15 januari 2010

Paradis

Ibland när jag är ute och går i området där vi bor slås jag av att jag bor dit många andra längtar under vintern. Att få åka till stugan eller släktingar på Öland. Till semester med sol och bad, varma kvällar och ljummet sommarregn.
Men det är så vacker här året runt. Det finns ingen annanstans jag hellre skulle vilja bo. Det är ett privilegium att dra barnvagnen och få tjuvkika in i andras vintersovande semesterparadis. Och veta att jag har mitt eget här, som t.o.m. är vinterbonat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar