Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 21 januari 2010

Liten kråka


Nu idag dök det vid matning upp en ny min hos sonen. Jag kan inte låta bli att skratta, han ser bara för rolig ut. Först trodde jag det var att han tyckte frukten var sur. Men förklaringen är nog en killande kråka i näsan när han sväljer.
(Och vi HAR andra bodys till honom, av någon anledning hamnar den han har på sig på bilden väldigt ofta här på bloggen..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar