Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 11 januari 2010

Häst som gäst

-Jag vill ha en häst! Jag vill ha en häst! Jag vill ha en häst! Jag VILL ha en häst! Jag viiiill haaaa eeeeen hääääst! Jag VILL ha en HÄST!!!
Dottern är trött och klagar högt efter att nyss ha sett när Emil, den lyckosten, får Lukas i filmen.
-Jag vill ha en häst! Jag vill ha en häst! Jag vill ha en häst! Jag VILL ha en häst! Jag viiiill haaaa eeeeen hääääääääääääääst! Jag VILL ha en HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!
Vi tillslut: -Var ska den bo då?
-I gäststugan!

2 kommentarer:

  1. Testing testing ska se om det går att kommentera.

    SvaraRadera
  2. Snart skänker nog Gejje och Arne hästarna ändå eftersom ägaren inte är där och tar hand om den. Det var kul att vara med Signe i stallet hon red på en häst som heter Meduca. Emma

    SvaraRadera