Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 28 januari 2010

8 månader


Sonen är 8 månader idag. Litet solsken för det mesta, just nu gnälligt förkyld. Kryper inte ännu, men knuffar sig runt och kan sätta sig upp igen om han halvligger ner. Säger ma ma ma ma ma och da da da da da. Skrattar högt ibland när han "leker" med nåt.
Satt tyst idag och stirrade på TV. Det var Teletubbies. Lite liten än för TV, men man påminns om detta program och ledan av att tvingas sällskapstitta på det. Som tur är vet jag ju att denna fas går över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar