Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 27 december 2009

Kusinträff




På Annandagen blev det träff mellan de små kusinerna på mannens syskonsida. Barnen är i åldern drygt 5 år till 2,5 månad. Yngsta kusinen "Lilla Lis" låg denna dag högt i kurs, speciellt bland de äldsta tjejerna. De börjar leka väldigt bra ihop nu, de lite äldre, sen ett tag tillbaka. En ny "fas" när de försvinner iväg och leker på egen hand när de ses.
Dottern fick en prinsessklänning som åkte på direkt och som hon sedan sov i på natten. Med pyjamas över. Dock utan tiara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar