Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 23 november 2009

Lilla Lis


Mannens lilla brorsdotter är på besök i helgen. "Lilla Lis", säger dottern, och lillebror är plötsligt inte vatten värd. Denna nya lilla bebis är fantastiskt spännade. Och att sitta bredvid en annan mamma som ammar en riktig höjdare! Den milda blick som här fångats på foto lyser oftast med sin frånvaro när det bara är jag och sonen hemma. Jag fick t.o.m. på henne en kjol dagen till ära.
Fast sonen tyckte nog det var rätt skönt att uppmärksamheten vändes åt annat håll denna dag. Lite välbehövlig vila från syster yster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar