Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 22 oktober 2009

Smakis



Sonen skulle få sin första smakportion idag. Kokad potatis mosad med bröstmjölk. Det tuggades och uppsynen var först rätt nöjd. Det tuggades mer och dreglades ännu mer. Den ömma modern blev sen lite väl ihärdig med matandet och fotograferandet. Minen i displayen ändrades till en mer missnöjd, lätt förtvivlad min. Och upp kom smakisen tillsammans med en ansenlig mängd bröstmjölk. Räknas en smakis som kommer upp igen ens som en smakis?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar