Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 24 oktober 2009

Herman är färdig!



Herman har nu blandats med en massa gott och bakats i ugnen. Glömde bort den när jag ammade, så den var kvar i ugnen lite för länge, men den ser OK ut. Undrar vad själva surdegen innebär för resultatet?

Hur gammal kan en surdeg egentligen bli? Är det månntro som vatten? Jag har hört att det vatten vi nu dricker kan vara samma som t.ex. det som Cleopatra en gång badade i. Att det bara cirkulerar runt jorden och i tiden. Är det samma sak med surdeg? Var startade Hermans resa en gång? Tanken svindlar..

1 kommentar:

  1. Ser hur smaskigt ut somhelst, vad kul du skriver, hälsar Martin & Terese

    SvaraRadera