Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 3 november 2013

Och så blev det grönt!!


Sonens rum har varit vitt, med en vägg tapetserad med Dino i svartvitt. Inte jätteroligt, men vi tänkte att då kan han välja själv senare.. Och det har han gjort nu. För ett år sedan ville han ha "grönt som Hulken", sen en färg på varje vägg.. Tillslut blev det grönt önskemål igen, och färgen blev superfin!

Dino är kvar och tre väggar är gröna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar