Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 1 maj 2013

Egen majbrasa


 Igår blev det ingen valborgsmässoeld för det blåste för mycket. Så idag har mannen ägnat sig åt en av sina favoritsysselsättningar -att elda! Med tanke på att det verkar ha härjat en pyroman/mordbrännare på ön sen ett tag tillbaka kanske detta är dumt att erkänna, men de har tydligen en skyldig nu..
Och när brasan lagt sig här hemma blev det korvgrillning!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar