Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 12 mars 2013

mamma+pappa=barnets längd?

Idag har jag varit på skolhälsovården för första gången med dottern. Bye, bye BVC.
Dottern följer sin kurva och har vuxit 10 cm på knappt ett år. Inte så konstigt att hon verkar ha växtvärk ibland. Och sköterskan sa att hon sannolikt blir 1,75. Inte direkt baserat på våra respektive längder, men hon har följt den där kurvan så länge att man kan se vart hon hamnar.
Min lilla flicka kommer bli större än jag. Sen får jag heta "lilla mamma".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar