Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 18 februari 2013

Ekorrens ekologiska godis..


Det bär mig emot, verkligen, men detta ekologiska godis var inget vidare. Ekorrens ekologiska med smak av blåbär, havtorn och lingon.. Glad i hågen köpte jag denna påse samt några andra godisar som lördagsgodis. Men usch, det var liksom inte godis, fyllde inte sitt syfte. Behöver jag säga att det vara blåbär som ändå vann?
Men de andra godisarna var desto godare, två olika sorters chokladbars. 
Inhandlat på Leva Reko i Kalmar, en toppenaffär, trots missen med gelegodiset.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar