Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 27 januari 2013

Tur på isen




Vi tog en tur på isen ihop med grannens hundar. Isen håller nog nästan till Kalmar nu och snart ska det bli milt så det gäller att passa på. Knappt en människa ute mer än vi, konstigt. Lagom kallt, men ingen sol.


Tredje gången på skidor!

Hundar som hjälper till att dra lite är inte så dumt.

Fler än dottern som gillar riskakor.

Roligt att mata!

Fika uppe på bryggorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar