Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 31 januari 2013

Ta bort lite köksskåp..


Jamen egentligen är det ju inte riktigt klokt! Att börja riva i ett 5 år gammalt kök. Men faktum är att kvalitén på detta Myresjökök är riktigt uselt och vissa luckor "uppluckrade" av fukt från kokande spagettivatten och kaffe, och fläkten är ful för vredet gick sönder redan efter ett halvår och dessutom sitter fläkten så lågt att mannen inte kan laga mat.. Vi tar bort några skåp (läs: mannen slet ner några en ledig timme..) och sen ska det kaklas med det röda kaklet upp till taket.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar