Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 1 december 2012

Blomsterlandet

Gjort Blomsterlandet osäkert med ungarna och svärfar. Pepparkakor och glögg. Häst i plast (?) man kan rida på för 1 kr och tomteland. Inga krossade krukor, inget blodspill.
Det var väl faktiskt så att allt gick över förväntan tills vi kom till kassan. Köpet godkännes icke! Och det andra kortet är kvar hemma. Svärfar har heller inga pengar och jag börjar svettas och letar febrilt efter allehanda sedlar och mynt i väskan, i fickor, i barnens fickor och dotterns lilla väska..
Och sen var det bara att hålla att överskjutande belopp på 500 kr skulle gå igenom? Och hurra, det gjorde det! Phu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar