Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 20 december 2012

Årets fulkort

Att vara tidsoptimist är bland annat att tro att man på 45 minuter ensam med barnen ska hinna laga maten, äta upp den och hinna åka iväg med julkorten för att posta. Jag hann nästan. Som tur är har de postutdelning på lördag också i år.
Årets julkort är en blandning av kort som på utskriften blev rätt suddiga. Eftersom julkortet skapades igår får det duga, var lite väl optimistisk där också att tro ett kort gjort på 10 minuter skulle bli fantastiskt snyggt... Lägger det här också så syns det vem som är på bilderna egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar