Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 30 augusti 2012

Money, money

Grrrr. Jag blir så ARG på mig själv. Letar efter en helt annan sak när jag i en låda hittar två presentkort på bio. Går in och kollar på SF:S hemsida för att se så de inte gått ut. På ett av dem finns hisnande 20 kr, vi har alltså använt av detta, som tur är. För det andra är tomt. Noll kronor, trots att det inte ens tagits ur kuvertet vi fick det i. Giltighetstiden var TVÅ år. Och det gick ut i januari 2011.. Ibland undrar jag över nyttan med att sälja vidare små plagg och vissa leksaker för 20-30 kr när man missar sånt här. Jag fick i julas ett presentkort på 450 kr massage. Och de har slutat med sin verksamhet. Jag skrev i slutet av juni på mejl och ville ta del av ett erbjudande de hade, inget svar kom. När de väl svarade så var det för att tala om att sista dagen var den 22 augusti och att jag kunde köpa produkter istället.. Inte hann jag dit, och inte hade de lite extraöppet någon dag för att sälja det som var kvar.. En cykel som blev stulen för några år sedan sista dagen av en försäkring som täckte hela självrisken..anmälde jag detta som jag borde gjort..? Nej tyvärr inte. Och nu har även den affären stängt. "Det man förlorar på gungorna.." Eller vad heter det? Men arg på mig själv blir jag. JÄTTEARG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar