Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 25 juli 2012

Utflykt på hemmaplan

Idag har det varit en riktigt bra dag. Solen skiner äntligen från en klarblå himmel denna sommar (sen läste jag i tidningen att UV-värdena är extremhöga just nu, det var mindre roligt..) Vi tog båten till Stora Rör där vi åt frukost. Bad, fika i hamnen OCH lunch.. Sen mer bad och hemfärd.. Och för min del toppat med ansiktsbehandling. Öland är underbart. Men det bästa är att vi faktiskt bor här året om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar