Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 8 juni 2012

Pottan

Plötsligt händer det. Sonen sitter vid datorn utan blöja. Vill inte ha blöja. Har heller inte velat kissa pottan, inte förren någon dag in på sitt tredje år, häromdagen. -Då springer du till badrummet och kissar pottan då, om du blir kissnödig, säger jag nu, men tänker att snart kommer det kiss på stolen och golvet. Efter en stund kommer han springande, öppnar dörren till badrummet och sätter sig på pottan. HURRA!! Och efter en halvtimme -detta upprepas! Det har tagit lite tid, men nu kanske det går snabbt när han väl kommit på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar