Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 19 april 2012

Smått

Små fynd idag: två små dessertskålar i gröntonat glas på en loppis i Vimmerby. Vi har sedan innan fyra stycken, de är från min mormor, tror jag. Nu har vi sex stycken! Och så åkte jag en snabb sväng till en person för att lämna en grej, nu ikväll. Och hennes katt har fått en unge. En vecka gammal, och SÅÅÅ söt! Får åka dit med dottern när den är lite större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar