Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 4 april 2012

Kurer

Jag har någon sorts halsfluss som inte var halsfluss, sa doktorn. Jag hade tagit EN penicillintablett kvällen före, för jag stod inte ut med hur ont det gjorde i halsen. Var det den tabletten som tog ner bakteriehalten så provet var negativt? Jag brukar inte knapra medicin på eget bevåg. Men nu äter jag upp de tabletter jag har kvar. De räcker några dagar. Jag har ingen feber nu, men är trött, så himla trött.

Mina fötter är fina igen, apråpå detta med kurer eller ingenting. Mina fötter som de senaste 5 åren varit som nariga tvättsvampar. Fula fötter är en underdrift. En fotterapeut föreslog att det kanske var psoriasis?
Jag köpte en kur av Baby Foot
Ja, jag gick medvetet på reklamen, desperat som jag var. Följde anvisningarna. Och väntade med spänning i några veckor. Det enda som hände var att jag fick eksem ovanpå foten. Det tog ett par veckor innan det hade läkt. J-vla reklam!
Men så, hokus pokus, nu några månader senare -fötterna är som bebisfötter (ja, nästan)!
Är detta som med vårtor, det ger sig ändå efter ett tag oavsett kurer, eller kan det möjligtvis vara...Baby Foot? Om det är det är det en fantastisk produkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar