Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 27 mars 2012

Vår-väder



Idag har det varit en fullständigt ljuvlig dag! Detta trots, eller kanske på grund av VAB. Sonen har varit piggare än vad jag trodde han skulle vara, även om näsan snorar olika nyanser av grönt hela tiden. Så vi har varit hemma i det vackraste av vårväder.
Hämtade dottern och sen hämtades två av våra "lånehundar", Ludde och lille Hugo.

Har inte haft nån inspiration att skriva här på ett tag. Att bli helt färdig med Boken tar all kraft. Det lilla jag nu har över efter allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar