Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 17 januari 2012

Måla måla




Idag har dotterns rum målats klart. Det pistagegröna har blivit lila. Riktigt fint blev det, lite mer ett flickrum än ett småbarnsrum. Skrivbordet åkte ner i lekrummet, där kommer det säkert till större nytta just nu.
Det blev slagsmål om penslarna en stund, och tur var kanske det. För sonen skulle hjälpa till, och verkade undra varför inte den helt rosa väggen intill skulle vara omålad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar