Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 24 december 2011

Johannas bebis

Det kunde likaväl ha varit jag.
En utdragen förlossning, en uttröttad mamma. Ett ganska hopplöst förlopp helt enkelt.
Så här idag är jag än mer tacksam för att jag fick ett friskt barn när man läser om sånt här. Till skillnad från Johanna visste personalen som tog hand om om mig vad de gjorde trots allt. Jag hade värkar 79 timmar, men min bebis mådde bra hela tiden, det hade man stenkoll på, det har jag aldrig tvivlat på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar