Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 31 oktober 2011

Stretch

Har köpt ett par jeans för första gången på flera år.
Jag ber om hjälp med modeller, "jag är tjock om magen.."
Den kvinnliga säljaren föreslår stretchjeans.
Jag berättar att det har jag inga, men kan tänka mig att prova.
-Åh, är du en sån tuffing som har VANLIGA jeans!
Hmm, nja, så tufft är väl nu inte detta.
Och sen provar jag jeansen hon rekommenderar, och de sitter såååå bra!
Hurra, och varför har jag inte provat tidigare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar